zaterdag 17 december 2022

Groener Leven heeft een zusje: nieuw blog!

Het was een tijdje stil aan deze kant, maar in die tijd heb ik niet stil gezeten! Het kriebelde weer om te gaan bloggen, maar deze keer wilde ik het wat professioneler aanpakken. Kijken of ik van mijn hobby (gedeeltelijk) mijn werk kan maken. Daarvoor ben ik een nieuw blog begonnen: wie niet rijk is moet slim zijn. Een blog over besparen, overzicht in je geldzaken en tips voor een zo leuk mogelijk leven met een beperkt budget. Een onderwerp waarover ik vanuit persoonlijke ervaring niet snel uitgepraat raak, en wat nu natuurlijk actueler is dan ooit.

Afbeelding van Marjon Besteman via Pixabay 

Groener Leven blijft nog even in een rustige fase, zoals met alle gezinsuitbreiding gaat in het begin alle aandacht naar de nieuwkomer ;) Maar het is zeker de bedoeling om ook dit blog weer een keer nieuw leven in te blazen. Bedankt voor het lezen en hopelijk tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...