zondag 17 juni 2012

Pinnen en prikken op Pinterest

Nu de zon (zo af en toe) te begint te schijnen, loopt mijn hoofd over van verschillende ideetjes en plannen. Voorjaarsgekte. Ik heb zoveel plannen dat er van uitvoering niks komt.
Toen las ik een artikel over Pinterest, en ik was helemaal enthousiast. Hoe handig is dat, een virtueel prikbord om al je plaatjes op te 'prikken', waarbij de links ook nog eens worden opgeslagen. Kan ik mijn ideetjes mooi 'stallen' en hoef ik niet bang te zijn dat ik dat ene leuke ideetje vergeet. Wie weet begin ik dan ook daadwerkelijk ergens aan.

Even een account aanmaken, dacht ik, en daar gaan we dan. Mooi niet dus. Je moet een account aanvragen, en dan wachten tot je er een krijgt. Wacht ik even een dagje, dacht ik, en dan gaan we aan de slag. Mooi niet dus. Even gegoogled en wat blijkt: het kan maanden duren, tenzij je door iemand wordt uitgenodigd. Ja heee! Ik wil nu!

Wie o wie heeft hier ervaring mee, en heeft tips voor me? Of beter nog: wie wil me uitnodigen?
Hopelijk kan ik dan dit ene ideetje ten uitvoering brengen: een Groener Leven prikbord met links naar allerlei zelf maak en recycle dingen, met een link op mijn blog zodat iedereen kan meekijken.



4 opmerkingen:

  1. Als je even je emailadres naar lindavdweerd@gmail.com stuurt, dan stuur ik je een uitnodiging! Dan kun je vandaag nog aan de slag. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn Linda, dat je me wilt helpen, en wat snel! Ik heb je net een mailtje gestuurd. Heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En als je dan nog een linkje naar je board toevoegd dan kan ik je bordjes gaan volgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is gelukt! Nu nog mooie plaatjes prikken, en dan laat ik jullie de link weten!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...